неділю, 31 травня 2009 р.

Що несе в собі 31 травня???




По-перше, останній день весни )

По-друге, мій День Ангела

По-третє, всесвітній день білявок (до яких я себе по праву відношу уже рівно 9 місяців:)

По-четверте, всесвітній день без Тютюну

По-п'яте, День Києва!
По-шосте, останній день писанини диплому (я сподіваюсь, що сьогодні, хай може і на світанку, але це закінчиться:)


В мене 6 причин святкувати!!! Але змушена терпіти до першого дня літа, оскільки шоста причина дуже вагома;)


хм-хм-хм:(

5 коментарів:

  1. ВІТАЮ З ДНЕМ АНГЕЛА!!!
    З ДНЕМ БЛОНДИНОК +)!!!!!!!!!!!

    Не переживай здасиш диплом і тоді відірвешься!!!!!!!!!
    А на якому факультеті ти вчилася і де ?

    УДАЧІ В ЗАХИСТУ ДИПЛОМА!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую)))

    я вже цим і займаюся в думках:)
    Києво-Могилянська академія, ФСНСТ (соціолог, за сумісництвом PR-ник:)

    тримай кулачки)
    я скажу коли))))

    ВідповістиВидалити
  3. ЗВИЧАЙНО БУДУ ТРИМАТИ!!! О молодець, тепер в мене знайома супер піарщик =) о після здачи можна на Подолі і пива попити =)

    ВідповістиВидалити
  4. пиво не п'ю:)
    але на компроміси йду :)))

    п.с: ну а ти чим в житті займаєшся?

    ВідповістиВидалити
  5. Це добре =). Працюю =), зараз впринципы то тяжко =) криза а взагалі то жити можна =)
    P.S. якшо є аська пиши 477559343

    ВідповістиВидалити